lite för sent men bättre än inget



Picknick med Cosette på Risen (inte chokladen, hehe). Jag gjorde tonfisksallad och vi köpte bullar på ICA. Kommer inte ihåg vilket datum det var, men det var en tisdag, för dagen efter gick vi på Erikshjälpen här i Genarp och gubbarna och deras tanter var som tokiga och besatta hela jävla bunten.



Malmöfestivalen fredag. Linnea och hennes galna kompis med flera, Rix fm, parken, Miss Li, Veronica Maggio och Timbuktu. För att inte glömma en stenad buss på vägen hem. Arlöv by night är farliga grejer.
btw, RIP mitt jesus-kors-halsband. Mitt favorithalsband.. Äsch, jag tar bara det andra som är exakt likadant från pappas studio (hoppas du inte läser detta för då lär du väl gömma det).




Malmöfestivalen lördag. Dissar extensions, posar lite framför kameran och är nära att missa bussen, men bussen var själv försenad, fika med Cosette, Anna Ternheim, bob hund.
Min andra bob hund konsert var förövrigt den bästa konserten jag någonsin varit på. För att skryta lite kan jag ju berätta att Thomas gick fram och ställe sig på kravallstaketer precis framför oss och han håller min hand i princip hela tiden. Allt var så fint; bandet, publiken och hur publiken mer än ofta överröstade själva musiken. Hur fint är inte det! Efter konserten grät vi som små bebisar. Fick föresten höra idag att jag och Cosette visades i närbild på storskärmarna av en i klassen och att jag tydligen såg cp ut, haha.



Malmöfestivalen måndag. Jag och Cosette träffades för att prata igenom gårdagen och vi gick in på någon emo-fritidsgård där dom sålde kaffe för 3kr och i kassan stod den en karl vid namn Nils som var trevlig och hade bra musiksmak. Sedan satte vi oss och Cosette spelade gitarr och vi båda sjöng Håkan låtar och emosarna såg väldigt besvärade ut. Fast dom som jobbade där gillade det!

Nu är det tisdag och skolan började idag. Tänker inte ens prata om hur jobbigt det var, sepciellt när jag fått ynka två timmars sömn då jag vaknade av någon slags ångestattack vid fyra på morgonen och inte kunde somna om, och mådde sedan inge vidare i skolan. Men känner mig rätt bra nu! Så nu är det dags för mig att sova. Malmöfestivalen och se Adiam Dymott imorgon! Ska för sörsta gången ta med mig själva kameran och fota lite där då, så slipper ni se bilder på bara mig haha.


Kommentarer
Postat av: Kia

Så fin är du! :3

2009-08-19 @ 20:14:17
Postat av: Shelley

Svar: Åh, men tack! :* Och detsamma detsamma sweetie.



Fin utan löshåret också förresten! Jag hade själv löshår förr, i nästan ett år.

Otrivdes rätt mycket med mitt hår när jag tog ut det, eftersom det hade blivit så slitet och tunnt utav det (använde lim!) och för att jag blivit så van vid att ha det.

Men sen började det ju växa och nu trivs jag bättre utan löshår. Jag menar, det är ju fett opraktiskt i vissa lägen. (T.ex. när det blåser jättemycket så trensen råkar synas, eller när någon söt kille får för sig att dra fingrarna genom ens hår, haha!)

2009-08-22 @ 02:49:54
URL: http://shelleyochjoachim.blogg.se/
Postat av: jen

fy satan i helvete vad snygg du är. jag hade glömt bort din blogg :/ måste bloggkolla den.

tack förresten :)

2009-09-01 @ 22:07:19
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
Postat av: charlie Wanthatham

sedär nu har jag hittat hit! :D

2009-09-05 @ 08:59:00
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: maya

så galet snygg är du. och du har en jävligt bra blogg dessutom!

2009-09-14 @ 19:56:15
URL: http://mayaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0