vi drar till malmö, vi drar till malmööö



Idag stack jag och den här tjejen till Malmö. Alltid lika seriösa.




Vi satt på trappan vid kanalen och åt China box. McDonalds var ju bara såå 2008, dah.




Efter att ha gått runt i stan och handlat lite ditt och datt tog vi 2:an till Vhamen och lade oss på våra handdukar och lyssnade på musik, pratade och tittade på hundar som badade (haha, lyckades jag nyss med ett ovetet rim?).



Plötsligt kom en hund vid namn Åke fram till oss och ville att jag skulle kasta hans tennisboll. Han var så söt med sitt metal-halsband!




Vi tyckte det var lite kul hur otroligt små mina naglar är. På bilden ser ni hur vi Linneas och min pekfingernaglar. Min pekfingernagel var iallafall lika stor som Linneas lillfingernagel..


Kommentarer
Postat av: linnea

charmigt på den bilden där telen är med.

fettet hängerut och bh-bandet har korvat sig

2009-06-30 @ 12:46:10
URL: http://linneasteenkil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0