fantastiskt

lördag 03/10 09 (igår)

Jag åkte alltså, trotts mitt halsont, in till Malmö och träffade Cosette. Vi tog sedan tåget till Helsingborg och spenderade runt tre-fyra timmar på Espresso House där vi blev burka-kvinnor. Det regnade och blåste som fan hela dagen, men det hindrade minsann inte oss! Eller..?
Halv skabbiga brudar, men glada ändå för vi fick bästa platserna och scenen var så nära så det kändes som att man stod i deras vardagsrum.
Dom var ju lika bäst som vanligt. Finns inget bättre band live, skojar inte.
Den som försöker sno mina bilder kommer föresten få på moppo, och det vill ni ju inte.
Basisten, Mats, verkade gilla mig. Någon gång i mitten av konserten gick han och tog en av deras egna, helt oöppnad, vattenflaska och gav till mig. Lite senare försökte en kille tränga sig in emellan Cosette och mig, så jag bet honom vilket gjorde honom skitsur, så han armbågade mig i huvet och höll fast mig så. Enligt Cosette hade Mats hela tiden tittat på killen och gav honom onda ögat, så han släppte mig och flyttade sig bakåt haha. När dom är klara och ska gå av scenen går Mats fram till mig och ger mig hans plektrum och ler jätte gulligt och åh, vilken bra konsert det var. Måste även nämna att Cosette fick Thomas vattenflaska som han drack ur!
bob hund är och förblir bäst. Punkt.
Kan föresten tillägga att min hals inte mår speciellt fantastiskt och att jag imorgon ska åka till farbror doktor så han får titta på den.


Kommentarer
Postat av: Charlie

har man tur så har man

2009-10-05 @ 00:08:01
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag har bara sett dem en gång och då visste jag inte vilka de var. Men det var verkligen ett slag i huvudet! Älskar när artister man aldrig hört talats om fångar upp HELA ens uppmärksamhet med livespelningar. Då är de bra.

2009-12-06 @ 22:27:04
URL: http://klaraskollage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0