you blew through me like bullet holes left stains on my sheets and stains on my soul

Sista helgen på mitt höstlov såg väl lite ut såhär.
I torsdags åkte min familj iväg till Arvika, så jag och pojken min hade huset för oss själva. Så på torsdagen bjöd jag alltså in lite trevligt folk till min enkla boning och dansade, pratade och spelade beer pong långt in på småtimmarna. Fredagen gick mest ut på att städa, slötitta på tv och göra äcklig mat, säga hejdå till nattgästerna och köpa asmycket chips och dippa. På lördagen såg jag och pojken på bio, och på söndag morgon vaknade jag löjligt tidig (som vanligt på helger och lov) och bestämde för att överraska sovande pojken med lite nybakade scones.
Idag är det tyvärr måndag och skolan rullar igång igen, och kvällen har jag spenderat framför skoldatorn och skrivit färdigt ett religionsarbete. Äntligen. Nu väntar bara typ två andra inlämningar och ett prov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0