silver soul

Idag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter.
Har spenderat helgen hos pojken och mycket sömn blev det väl inte då jag alltid lyckas vakna runt 8-11 tiden på morgonen, även fast vi varit på festligheter nätterna långa. Och så igår, söndags, följde han med hem till mig och vi var här och mös på mitt rum.
Men så blev det ju tyvärr måndag och jag är tvungen att ta tag i mig själv igen. Har i varje fall lyckast låna en engelsk skönlitterär bok idag efter skolan, som ska läsas ut till veckans slut. Fast har ju dock lyckats ta mig igenom en tredjedel av boken redan, så det ska inte bli några problem. Värre med svenskaboken som också ska vara utläst inom två veckor.
Nu borde jag egentligen ta mig upp ur sängen och släcka alla femton ljus jag tänt (det är så jävla kallt ju) och pallra mig till toaletten och ta bort sminket och bosta tänderna för att sedan lägga mig och läsa lite till i boken. Men det är ju så kallt och jag och sängen har precis tinat upp något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0