movits!

Förra veckan var en väldigt händelserik vecka. Inte nog med att det var första skolveckan efter det bästa sommarlovet jag haft, utan det var också premiär för årets Malmöfestival.
Jag orkade dock bara ta med min halvtrasiga Nikon D40x en utav dagarna, tisdagen närmare bestämt, då Movits! skulle spela. Så efter jag fått lite information i skolan fick jag och min klass sluta relativt tidigt, så jag tog bussen hem från Lund till min lilla by där jag bor för att ta en snabb dusch och lite flingor innan jag satte mig på bussen åter igen mot destination Malmö.
Väl i Malmö träffade jag upp min fina pojke på centralen och vi gick tillsammans upp mot Värnhem för att titta på hans nya skola. Efter det ville han titta i musikaffären, så vi gick dit så han fick plinka på lite gitarrer och köpa ett nytt capoband. När han sedan var färdig begav vi oss mot Sydsvenskan för att invänta Ivar, som kom en liten stund senare.
Movits! konsert var super bra, både Timbuktu och Promoe gästade och alla i bandet var så stiliga i sina matchande outfits. Mycket mer har jag väl inte att säga om den dagen.
Annat kul att nämna som hände förra veckan kan vara att jag nu har börjat i tvåan och äntligen fått börja min profil, jag går media och har valt journalistik nu i tvåan och foto i trean (foto A ingår dock i journalistiken), andra bra band jag såg nu på Malmöfestivalen var Those Dancing Days, bob hund och The Ark, men jag missade dock alla de band som jag hellst ville se, men lika glad är väl jag för det.
Nu ska jag försöka döda myggan (jag är en hemsk människa, jag vet) som surrar runt mitt huvud och sedan sova, så jag orkar gå upp när klockan ringer imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ELIN

snygga bilder!

2011-09-03 @ 18:32:49
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE
Postat av: Vanessa

Fina pics!

2011-09-04 @ 09:46:06
URL: http://soclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0