vad du såg mig som

"Vad ser du mig som?"
"Min. Vad ser du mig som?"
"Min." 
 
Han hade flera gånger frågat om han fick kyssa mig med en hand vilandes på min kind. Jag sa bestämt nej fast mina knän skakade. Men när han plötsligt drog mig intill sig där vi gick på den blöta kullerstenen sa kroppen inte nej. Fast mina knän skakade. 
 
Vi låg i en säng och jag var lite för full och han frågade om jag ville att han bara skulle hålla om mig. 
 
Det var en varm sommardag. Jag var långt hemmifrån och hade på mig rött läppstift. Jag gick tidigare från konserten för att åka en karusell med honom. När jag var tvungen att gå gav han mig en lång kram och en snabb puss på kinden innan han försvann iväg. 
 
Måtte aldrig mitt tonårshjärta sluta slå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0