love & mathematics


(ska bara säga att det äckliga på mina knän är blåmärken haha)
Har inte gjort mycket idag, det ska man ju inte heller göra när man är sjuk, har lyssnat lite på musik, ätit frukost och spelat lite gitarr. Kollade lite på Mejeriets hemsida och såg att Tegan and Sara ska spela där! Trodde jag verkligen inte. Visste att dom skulle spela i Sthlm och Danmark som närmast, så funderade på ifall jag skulle se dom i Danmark men nu är ju det problemet löst! Så ska ringa Cosette sedan och säga att vi måste köpa biljetter. Såg att Detektivbyrån ska spela där också snart, måste säga det med haha. 
Måste också inflika att jag längtar så mycket tills mina bilder har blivit framkallade, är så sjukt nyfiken på hur dom kommer bli. Vågar inte heller sätta in ny rulle i kameran förrän jag sett dom andra, så jag inte gjort fel eller något (hur stor är chansen) haha.
Nu ska jag se på Lolita.


Kommentarer
Postat av: Cosette

Ja! Så det var du som ringde! Blev lite paranoid av 040 numret. Men vi måste se Tegan and Sara! OCH fucking Detektivbyrån, då MÅSTE vi ha på våra tröjor!



Och haha, du ska se mina knän, ser ut som en misshandlad marulk!

2009-10-06 @ 19:04:44
URL: http://Heycosette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0