blessa

Mitt påsklov har hittentills varit väldigt bra, med betoning på väldigt. Känns nästan som att det är sommarlovet som börjat. Men nej, några veckor kvar till det.. Jag har iallafall tagit lite bilder vissa dagar som jag tänkte visa!

Följde med duktiga Jenny till idol en dag, och fick även se snygga Pär på köpet. Inte helt fel.
Dagen efter Idol mötte jag upp fina Jenny (igen), Hey och Rebecca i Malmö. Töserna hade aldrig förut varit i Malmös guldgruva, Västra hamnen, så vi åkte dit och satt på bryggan, tittade på folk som skate;ade på Stapel och fikade på Espresso House. Mycket mysigt. När vi kände oss mätta på storstads livet begav vi oss hem till mig på landet och lagade mat och pratade. Och senare blev det lite Blue Valentine, och mer prat.
Efter vi vaknat dagen efter och gjort en brakfrokust följde jag med in till Lund, så jag och Jenny lade oss i Stadsparken några timmar under solen på en filt.
Dagen efter det åkte jag in till Lund och träffade Emma, vi satt i Linné parken och hon hade tagit med kaffe i termos. Dock tror jag hon tagit bort alla bilder på min kamera på sig från denna dagen, så inga bilder för denna dag, JÄVLA EMMA! Fast jag förlåter dig. Efter det hookade jag upp med två gamla klasskompisar och gick några vändor på stan.
Och igår blev det ännu mer parkhäng i Lund. Vi kom dit runt 17 tiden och satt där sedan i flera timmar, med en paus då mat skulle handlas och ta några plancher. När alla började dra sig fick jag följa med snygga Emma hem, som har turen att bo cirka tre minuter från centralen, och vi tittade på Paranormal Activity 2. Väldigt trevlig dag/ kväll!


Kommentarer
Postat av: emma

Tack för de fina dagarna med diiiig Esther babe!! <3

och jag har faktiskt inte tagit bort bilderna, lovar och svär!

2011-04-22 @ 12:34:18
URL: http://courageux.webblogg.se/
Postat av: Hey

Helt underbara bilder Esther och tack för dagarna Söndag och Mååååndag. Det gör vi om snart <3<3

2011-04-29 @ 10:48:46
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0