you are the hole in my head, you are the space in my bed.

"Insparksfesten" som var för några veckor sedan, mycket trevligt. Min fina rosett på min egensydda sjömansklänning försvann
dock spårlöst..
Sjukt tråkiga bilder från en sjukt rolig kväll förförra helgen eller något sådant.
Liten vinterklädd hund och en festklädd jag från förra helgen.
Praktiserar just nu (veckan som nu varit och kommande) på svt i Malmö på Sydnytt, och hittade lilla Sprak i lagerrummet.
Längtar till nästa års julkalender!! Gratis kaffe och sådant också. Gött.
Juligt Malmö.
Pojkvännen fick fnatt och började rimma för mig en natt.
OCH SEDAN TILL DE STORA NYHETERNA!!!! Eftersom vännerna drog till Danmark och jag är pank beslöt jag mig för att ta en
hemmakväll ensam idag (kan inte komma ihåg senast jag gjorde det, om inte när jag jobbat räknas) jävligt skönt faktiskt.
I vilket fall som helst så åkte jag och pappa iväg efter jag slutat för dagen med praktiken och köpte en ny efterlängtad kamera.
Min gamla Nikon d40x gick ju som sagt sönder, både objektivet och kamerahuset, haha. Den här gången körde jag iallafall på
en Canon. Den kan filma och den är så fin och.. åh, jag är lite kär. Är dock inte helt vant med en Canon, men jag lär mig.
Abstinensen. Vill ut och fota massor nununu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0