att "bli med iphone"


oförskämt mycket bilder, jag vet.

Så jag har "gått och blivit med iPhone" som man töntigt nog brukar säga. Jag har haft den i drygt en vecka, och har redan ca 100 bilder på den, duktigt jobbat! Men eftersom jag plötsligt fick ett sådant sug efter att blogga (true story) så tänkte jag visa upp min vecka i en kronologisk ordning med bilder från min iPhone.
Veckan började alltså med en osminkad skelande Esther som var väldigt trött efter en spontan natt och dagen efter barnpassning, som precis fått igång sin iPhone och såklart inviger den med att ta en bild på mig själv! Veckan rullade sedan på med fikor och photoshoots med mina fina klasskamrater, och för att inte glömma att min kära far fyllde hela 47 år. Veckan avslutades sedan med en tur hem till Becca där det bjöds på god mat, festligheter och mycket poserande inne på toaletten. Mycket bra vecka.
Den här veckan kunde väl inte heller ha rullat igång mycket bättre, det blev en väldigt kort skoldag, följt av fint sällskap bestående av Mathilda och Emma med falafelätande och lite shopping. Vi bokade även bord på Wrap House i Lund på fredag, vilket jag vet (inte tror, som skeptiska Emma och Mathilda alltid säger) kommer bli asmysigt.
Nu ska jag försöka sova och mentalt förbereda mig inför matte nationella imorgon. Önska mig lycka till, det lär behövas.


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh en iphone, en iphone, en iphone, måste införskaffa en!

2011-09-01 @ 20:52:26
URL: http://linneajson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0