opublicerade texter från mitt arkiv



24 April 2009, 01:25.

Jag drog handen genom det korta, gröna sommargräset.

Som att dra handen genom en pojkes mjuka, nyklippta och lite fuktiga hår.

 

31 Oktober 2009, 22:44.

Jag vet nästan alltid vad jag vill. Kanske inte när det gäller vilken sorts saft jag vill ha,

eller om min tandborste ska vara grön eller röd (fast gärna röd),

men det är ju för att det inte är speciellt viktigt och jag inte direkt bryr mig.

Men när det gäller viktiga saker, eller rättare sagt saker jag anser vara viktiga,

så vet jag alltid. Tror jag.

Men varför vet jag inte nu?

 

05 Juni 2010, 22:11.

boys is easy to get

maybe just for one night

but they will stick around

in my mind for a while

but it won't take me too long

to get out in the night

and find a new man to satisfy

 

06 Juni 2010, 22:39.

Även fast det är bara är fem dagar kvar tills jag går ut grundskolan

så känns allt ganska fantastiskt värdelöst.

Jag försöker ta allt med ett påklistrat leende medan jag bara vill spy på allt och alla.

 

24 April 2011, 01:25

"Det handlar om att man alltid tror att man ska kunna bli kär utan att bli jätteledsen.

Och så blir man det varje gång."



Kommentarer
Postat av: evelina carlson

snygg tjej!

2011-05-26 @ 00:19:00
URL: http://evelinacarlson.devote.se
Postat av: Д.

You look like the naughty teacher I always wished I'd have.

2011-05-26 @ 15:20:54
Postat av: My Vestlund

Snyggis!

2011-09-02 @ 21:40:50
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0