i'm a bog of poisoned frogs

Just nu känns det som jag har all världens jävla oflyt. Befinner mig för tillfället i en sådan pissigt jobbig period då det känns som att allt och alla som borde vara med mig är emot mig. Problem med skolan, familjen, vännerna, läxorna, världen. Försöker ta mig samman men det går inte. Vill helst bara fly här ifrån, köpa en egen lägenhet i en stad långt här ifrån. Inreda den i ljusa färger, så när man tittar in utifrån gatan som täckt med våta höstlöv ska de vita väggarna lysa varmt i det mörka höstdunklet.


Kommentarer
Postat av: Emma

har märkt att det var något. vi finns för dig esther, hoppas du vet om det <3

2011-10-07 @ 08:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0