mallorca och sådant

Idag, eller rättare sagt klockan fem imorse begav sig jag och familjen till Mallorca.
Att åka från ett regnigt och kyligt Malmö till att anlända till ett varmt och soligt Mallorca var ju en ganska stor omställning, fast man vänjer sig ju ganska snabbt faktiskt.
Mina föräldrar har hyrt ett jätte fint hus på tre våningar, som mer liknar ett helt hotell än ett hus, och jag knep rummet med en stor balkong som har uppsyn över bakgården.
Men sedan vi kom hit har vi väl inte gjort något speciellt, ungefär det man ska göra på en semester; äta gott, spatsera runt och ta det lungt. Vi har redan ätit ute två gånger idag. Dock har jag inte vågat bada i poolen än, vattnet var så fruktansvärt kallt. Men för att inte vara helt tråkig tog jag en tur med båten istället. Uppskattades väl sådär.
Nu i skrivande stund sitter jag ute (se sista bilden) på stolen längst in mot huset med laptopen, har suttit här i cirka tre timmar och redigerat bilder och pysslat medan min trötta familj gått och lagt sig. Jag tycker dock det är för underhållande att lyssna på grannarna, som förövrigt för ett jävla liv för sig, för att gå och lägga mig. Lär nog sitta här ett tag till.


Kommentarer
Postat av: jennan

HAHA, pallar inte att du sitter i en uppblåsbar båt och ror

saknar dig redan bitch

2011-09-15 @ 23:23:57
URL: http://boulevardbaby.blogspot.com
Postat av: hannah

åhhh, har uppnått höjden av avundsjuka här alltså!

2011-09-16 @ 08:56:25
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: Hey

Åhåhåhåh vad mysiga bilder, sluka värme från oss också :D

2011-09-17 @ 14:35:27
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0