one last time

Har inga roliga bilder i kameran att bjuda på, så tänkte visa några ur min iPhone istället:
Min fina pojke gav mig frukost på sängen och en tillhörande lapp. Är han inte finast så vet jag inte vad han är.
Jag, Emma och Mathilda skippade en dag skolans gråa lunch och gick istället till Café och Le, jag och Emma åt en jättegod pasta med kyckling medan Mathilda åt bakad potatis, supergott! Kaffe ingick i lunchen också, kan det bli bättre liksom?
Mer fika! Som jag saknat alla dessa regelbundna fikor med dessa underbara tjejer.
Ännu mer fika.. Jag tror jag börjar förstå var alla mina pengar tar vägen.
Sedan var det ju som sagt min födelsedag.
Idag har jag haft journalistik hela dagen, och jag har väl inte gjort något speciellt vettigt, typ tagit bilder på mig själv på skoltoaletten. Om det nu anses vara vettigt..


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg du är!

2011-09-08 @ 20:34:28
URL: http://dewez.blogg.se/
Postat av: alexandra

fina bilder!

2011-09-10 @ 21:35:24
URL: http://alexandrasahlen.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0