violet hill

En liten del av sakerna jag fick på min födelsedag; den supermysiga tjocktröjan, det tunna armbandet och den virkade klänningen. Har redan hunnit använda allt!
Så har ännu en helg passerat, och den här helgen har varit väldigt, väldigt bra måste jag säga.
På fredagen fyllde jag nämligen år, så jag väcktes av sång och paket innan det var dags att bege sig av till skolan. När skolan var slut så mötte jag upp familjen i Lund och vi gick och fikade på Cream. När alla var mätta och glada körde vi hem till vår lilla by igen, och jag packade ihop mitt pick och pack för att sedan bege mig hem till fina Nicklas. Där gjorde han god mat och gav mig fina presenter, och jag hade världens finaste födelsedag med världens finaste pojke.
Dagen efter så fyllde Nicklas kompis år, så vi gick ut och åt på restaurang ett gäng innan vi styrde kosan mot festligheterna. Det hela var en mycket rolig kväll hur som hellst.
Idag har jag bara legat i sängen mest hela dagen hemma hos Nicklas och gjort ingenting. Precis så som söndagar ska vara. Dock var jag tillslut tvungen att dra mig upp ur sängen och ta den en och en halvtimme långa tåg/ buss färden hem. Och nu ligger jag här hemma i min egna säng (ensam, tyvärr) med min nya, långa, otroligt sköna kudde och försöker hålla ögonlocken uppe. Men inte mycket länge till! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Den tröjan är så snygg! Klänningen med, har med den, fast i svart :)

2011-09-05 @ 14:53:03
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: SANIA CLAUS

gryyymt snygg tröja!!

2011-09-08 @ 16:23:53
URL: http://www.saniaclaus.chic.se
Postat av: andrea

snygga kläder du fått där. speciellt linnet.

2011-09-09 @ 20:04:53
URL: http://blueberryshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0